Malarz

Z Terraria Wiki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Stub.png Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz, możesz pomóc Terraria Wiki rozszerzając go.
Malarz
Painter.pngWersja konsolowa starej generacji i Wersja Nintendo 3DS
Map Icon Painter.png
Map Icon
Classic mode icon.png Normalny
Expert mode icon.png Ekspert
Master mode icon.png Mistrz
Statystyki
Typ
Środowisko
Odpowiedni dom
Typ AIPassive AI
Obrażenia81214101517 (Paintball Gun) [1]
Maks. zdrowia250
Obrona15
Odp. na odrzut50%
Upuszcza
  • Przedmiot (Ilość)Szansa
  • Paintballowy pistoletPaintballowy pistolet(Edycje na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych)
    10%
  • Wewnętrzny identyfikator NPC: 227

Painter to NPC, dodany w wersji 1.2. Sprzedaje farby i malowidła ścienne. Przybędzie dopiero, kiedy dany świat będą zamieszkiwali co najmniej 3 inni NPC. Najczęściej to będą Przewodnik, Handlarz oraz Handlarz Barwnikami.

W zależności od tego na jakim biome mieszka będzie sprzedawał inne obarazy.

Sprzedawane przedmioty

Uwaga: Wszystkie ceny przedmiotów można obniżyć, wyposażając się w Kartę rabatową lub Chciwy pierścień. W Wersja Komputerowa Wersja Komputerowa, Wersja Konsolowa Wersja Konsolowa, i Wersja Mobilna Wersja Mobilna, ceny mogą być wyższe lub niższe w zależności od poziomu zadowolenia NPC.
Ekwipunek
Przedmiot Cena Dostępność

PędzelPędzel(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 1 Zawsze dostępne.
WałekWałek(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 1 Zawsze dostępne.
Skrobak do farbySkrobak do farby(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 1 Zawsze dostępne.
Czerwona farbaCzerwona farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Pomarańczowa farbaPomarańczowa farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Żółta farbaŻółta farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Limonkowa farbaLimonkowa farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Zielona farbaZielona farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Morska farbaMorska farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Cyjanowa farbaCyjanowa farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Farba koloru błękitnego niebaFarba koloru błękitnego nieba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Niebieska farbaNiebieska farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Fioletowa farbaFioletowa farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Fiołkowa farbaFiołkowa farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Różowa farbaRóżowa farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Czarna farbaCzarna farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Szara farbaSzara farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Biała farbaBiała farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Brązowa farbaBrązowa farba(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 25 Zawsze dostępne.
Farba cieniaFarba cienia(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 50 W Hardmode.
Farba zaprzeczającaFarba zaprzeczająca(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 W Hardmode.
Świecąca farbaŚwiecąca farba 0 Podczas pobytu na cmentarzu.
Dowolny PylonDowolny Pylon(Edycje na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych) 10 Kiedy egzystuje na odpowiednim biomie i jest wystarczająco szczęśliwy.
Ekwipunek
Przedmiot Cena Dostępność

W świetle dniaW świetle dnia 1 Zawsze dostępne.
Pierwsze spotkaniePierwsze spotkanie 1 Podczas następujących faz Księżyca: 1 faza Księżyca (Full Moon) 2 faza Księżyca (Waning Gibbous)
Dzień dobryDzień dobry 1 Podczas następujących faz Księżyca: 3 faza Księżyca (Third Quarter) 4 faza Księżyca (Waning Crescent)
Podziemna nagrodaPodziemna nagroda 1 Podczas następujących faz Księżyca: 5 faza Księżyca (New Moon) 6 faza Księżyca (Waxing Crescent)
Przez oknoPrzez okno 1 Podczas następujących faz Księżyca: 7 faza Księżyca (First Quarter) 8 faza Księżyca (Waxing Gibbous)
Powrót umarłego świataPowrót umarłego świata 1 Podczas pobytu w Kszkarłacie.
Ciemne rozpadlinyCiemne rozpadliny 1 Podczas pobytu w Zepsuciu.
Pozory mogą mylićPozory mogą mylić 1 Podczas pobytu w Świętości.
Zakaz deptania trawyZakaz deptania trawy 1 Podczas pobytu w Dżungli.
Zimne wody białej krainyZimne wody białej krainy 1 Podczas pobytu w Śnieżnym Biomie.
Tajemnica piaskówTajemnica piasków 1 Podczas pobytu na Pustyni.
ZłoZło 1 Podczas Krwawego Księżyca.
Ponad chmuramiPonad chmurami 1 Podczas pobytu w Kosmosie.
Niebieski strażnikNiebieski strażnik 1 Podczas pobytu w Kosmosie oraz aktywowanego hardmode'a.
KrukKruk(Edycje na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych) 1 Podczas pobytu na cmentarzu.
OdrodzenieOdrodzenie(Edycje na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych) 1 Podczas pobytu na cmentarzu..
Graveyard (Painting)Graveyard (Painting)(Edycje na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych) 1 Podczas pobytu na cmentarzu.
Pojawienie się duchaPojawienie się ducha(Edycje na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych) 1 Podczas pobytu na cmentarzu.
Nikczemny nieumarłyNikczemny nieumarły(Edycje na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych) 1 Podczas pobytu na cmentarzu.
Krwawy pucharKrwawy puchar(Edycje na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych) 1 Podczas pobytu na cmentarzu.
Martwa naturaMartwa natura(Edycje na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych) 1 Podczas pobytu na cmentarzu.
Ekwipunek
Przedmiot Cena Dostępność

Tapeta w bańkiTapeta w bańki(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Zawsze dostępne.
Tapeta w miedziane ruryTapeta w miedziane rury(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Zawsze dostępne.
Kacza tapetaKacza tapeta(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Zawsze dostępne.
Wymyślna szara tapetaWymyślna szara tapeta(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Zawsze dostępne.
Tapeta z krąTapeta z krą(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Zawsze dostępne.
Tapeta muzycznaTapeta muzyczna(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Zawsze dostępne.
Tapeta „fioletowy deszcz”Tapeta „fioletowy deszcz”(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Zawsze dostępne.
Tęczowa tapetaTęczowa tapeta(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Zawsze dostępne.
Tapeta w iskierkiTapeta w iskierki(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Zawsze dostępne.
Tapeta „rozgwieżdżone niebo”Tapeta „rozgwieżdżone niebo”(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Zawsze dostępne.
Ekwipunek
Przedmiot Cena Dostępność

Tapeta choinkowaTapeta choinkowa(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia.
Tapeta lizaków świątecznychTapeta lizaków świątecznych(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia.
Tapeta w gwiazdkiTapeta w gwiazdki(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia.
Tapeta w płatki śnieguTapeta w płatki śniegu(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia.
Niebiesko-zielona tapetaNiebiesko-zielona tapeta(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia.
Tapeta ozdobnaTapeta ozdobna(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia.
Świąteczna tapetaŚwiąteczna tapeta(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia.
Tapeta w gryzmołyTapeta w gryzmoły(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia.
Tapeta z rogami krampusaTapeta z rogami krampusa(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia.
Tapeta z palcami grinchaTapeta z palcami grincha(Edycje na PC, konsolach, konsolach starej generacji i urządzeniach mobilnych) 75 Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia.

Historia

  • Desktop 1.4.0.1: Od teraz sprzedaje świecącą farbę oraz kilka nowych farb podczas pobytu na cmentarzu.
  • Desktop 1.3.1: Od teraz malar może zostać nazwany "Esreadel".

  • Desktop 1.2.3: Od teraz sprzedaje brązową farbę oraz różnorodne tło. Sprzedaje Sells farbę cienia oraz zaprzeczającą farbę w światach Hardmode.
  • Desktop 1.2.2: Od teraz sprzedaje tło świąteczne podczas Świąt Bożego Narodzenia.
  • Console 1.02: Wprowadzono.
Wersja Nintendo Switch Wersja Nintendo Switch
  • Switch 1.0.711.6: Wprowadzono.
Wersja Mobilna Wersja Mobilna
  • Urządzenia mobilne 1.2.6508: Wprowadzono.
Wersja Nintendo 3DSWersja Nintendo 3DS
  • Premiera na 3DS: Wprowadzono.
  1. Informacje pobrane z kodu źródłowego Wersja Komputerowa Komputerowa 1.4.0.5, function AI_007_TownEntities() in Terraria.NPC.cs Mogą występować nieścisłości, ponieważ bieżąca Wersja Komputerowa Wersja Komputerowa jest 1.4.4.9.